Wzmocnij swój trening dzięki wysokiej jakości kijowi skaczącemu QU-AX, idealnemu do rozwijania koordynacji, siły i równowagi, zarówno dla małych, jak i dużych!
Z tym trampoliną dzieci i dorośli mogą po prostu dobrze się bawić lub trenować swoją kondycję i siłę skoku. W tym samym czasie rozwijają się umiejętności koordynacji i równowagi. Trampolina jest również popularnym sprzętem sportowym do "aktywnych przerw" na placu zabaw! Kto potrafi skoczyć najszybciej lub wykonać najwyższe skoki? Trampolina dostępna jest w 4 wersjach. Zielona trampolina jest przeznaczona dla dzieci ważących do około 20 kg. Czerwona wersja jest zaprojektowana dla dzieci w wieku od 5 do 9 lat i o wadze 20 do 30 kg. Niebieska trampolina jest polecana dla dzieci i młodzieży od 8 do 14 lat o wadze ciała 30 do 50 kg. Czarny model natomiast jest odpowiedni dla młodzieży i dorosłych ważących do 80 kg! Innowacyjny wewnętrzny system sprężynowy z trwałym uszczelnionym smarem minimalizuje ryzyko kontuzji. Dzięki wymiennemu, antypoślizgowemu, wysokoelastycznemu gumowemu stopie, trampolina jest dość odporna na ślizganie. Wybierając odpowiednią trampolinę, bardzo ważne jest dobranie właściwej wersji do odpowiedniej wagi. Lżejsze dzieci nie będą miały dużo radości z trampoliny zaprojektowanej dla wyższych wag, ponieważ sprężyna jest zbyt mocna. Przeciwnie, przekroczenie zalecanej granicy wagi znacznie skraca żywotność trampoliny. Cechy - Stabilna stalowa obudowa z przyspawanym uchwytem i podpórką, Ø ok. 3 cm - Zamknięty wewnętrzny system sprężynowy z 2 sprężynami oraz amortyzacją z elastomeru i trwałym uszczelnionym smarem - Droga zawieszenia 14 cm - Wymienny, antypoślizgowy, wysokoelastyczny gumowy stopa - Testowany zgodnie z EN 71-1, 71-2, 71-3 - Kolor: Czerwony - Waga ciała: do 30 kg Zalety - Wysokoelastyczny - Antypoślizgowy - Niskie wymagania konserwacyjne i ekstremalnie trwały
| Marka | QU-AX |
| Nr referencyjny dostawcy | G2037 |
| Kolor | czerwony/srebrny |
| Kolor | Czerwony |
| Płeć | Mieszane |
| Grupa wiekowa | Dorośli |
| Stabilność | Szkolenie |